Om dette arrangement

Gratis - kræver tilmelding.
Lokalitet
SLANGERUP IDRÆTS- OG KULTURCENTER
Alle
Foredrag & debat

AFLYST PGA. MANGLENDE TILSLUTNING -KVINDER I FODBOLD - HVORDAN SKABER VI DEN NÆSTE PERNILLE HARDER?

14.06.23
Forældre i Slangerup med børn, der elsker at spille fodbold, er I nysgerrige efter at vide, hvordan man kan skabe den næste Pernille Harder?

Vil I være med til at diskutere, hvordan fodboldfællesskaber kan være med til at fremme ligestillingen i sporten?

Så er dette arrangement noget for jer!

Vi dykker ned i spørgsmålet – hvor langt er vi med ligestillingen i fodbold?

Bibliotekerne i Frederikssund samarbejder med SOIF for at give jer en aften fyldt med spændende viden og dialog om fodbold og ligestilling. I vil blive opdateret med den nyeste viden fra DBU og deltage i en paneldebat med Arnela Muminović (Tidligere professionel fodboldspiller og sportsjournalist) og Lars Møller (formand for SOIF) og Jens Erik Nyboe Larsen (Formand Ungdomsudvalg - DBU Sjælland og Medlem af DBU'S Ungdomsstrategigruppe), som har en unik indsigt i fodboldverdenen fra hver af deres perspektiv.

Kom og bliv inspireret i Slangerup Idræts- og Kulturcenter, hvor I vil møde andre fodboldinteresserede og blive en del af en vigtig samtale om at skabe ligestilling i fodbold.

Arrangementet er gratis, men tilmelding er påkrævet på frsundbib.dk, så vi kan sikre os, at alle kan få en plads.

Arnela Muminović (1988) er en dansk fodboldspiller og sportsjournalist. Hun er fodboldkommentator og ekspert for DR og kommenterer kampe ved VM og EM.

Formanden for SOIF fodbold, Lars Møller, vil som lokal repræsentant fra idrætslivet i Slangerup belyse sagen fra et lokalt og ledelsesmæssigt perspektiv. Desuden har han omfattende erfaring fra en lang karriere i fodboldens verden.

Gå ikke glip af denne enestående chance for at lære mere om fodbold og ligestilling og være med til at forme fremtiden for fodboldfællesskaberne i Slangerup.

Kontakt kulturformidler Dennis Odgaard på tlf. 21 63 29 62 (kl. 9:00-14:00 på hverdage) for yderligere information om arrangementet.

VI SES I SLANGERUP IDRÆTS- OG KULTURCENTER: Idrætsvej 5, Slangerup.

Arrangeret af Frederikssund Bibliotekerne i samarbejde med SOIF.