eKurser.nu

Kom godt i gang med det digitale - lige når det passer dig!

eKurser.nu

Kom godt i gang med det digitale - lige når det passer dig!

Ulrik ville nok aldrig have opdaget at Juju Bell eksisterer, hvis ikke han havde lært at bruge Spotify på eKurser.nu

Hjælpen til at lære den digitale musiktjeneste er blot en blandt de over 180 guides, du kan bruge til at komme godt i gang med det digitale liv på bibliotekernes fælles platform eKurser.nu

”Lige præcis Gerda, den vestjyske popmusiker, der gemmer sig bag kunstnernavnet Juju Bell, udkommer kun på streaming med sine gode sange. Du kan ikke bare sådan høre hendes musik, hvis ikke du har lært for eksempel at bruge Spotify.
Det er et godt eksempel på, hvorfor det kan lette din tilværelse, hvis du får trænet i at blive en digitalt aktivt medborger”, siger Grete Halling, Herning Biblioteker, projektleder for eKurser.nu.

Med denne lille video kan du blive klogere på, hvad eKurser.nu er for en størrelse, så du selv kan komme i gang.