Mango Languages

Adgang hjemmefra

Mango Languages tilbyder sprogkurser på mere end 60 forskellige sprog, heriblandt dansk, tysk, spansk og kinesisk. Kurserne fokuserer på fire områder: ordforråd, udtale, grammatik og kultur. Ved læring af disse delområder, øves brugerens forståelse og hukommelse. Udgangspunktet er engelsk. Der skal oprettes et login for at bruge tjenesten.

Kurserne forsøger at undervise i sprog gennem samtaler fremfor skolegrammatik, og dette gøres gennem lydfiler. Mango Languages har f. eks. en stemmesammenligningsfunktion, der hjælper brugeren med at lære accenter nemt og hurtigt.

Grammatikken gøres nemmere gennem samtalelektioner, ved fonetiske pop-ups og semantiske farvesammenhænge.

Hver lektion afsluttes med en note om kulturen, som sikrer brugeren en større forståelse for fremmedsproget. Dermed undgås misforståelser, der kan virke uhøflige eller anstødelige. Efter et Mango sprogkursus, er man godt klædt på til et møde med en anden kultur.

Mango Languages fås også som app, så man kan øve sine nye sprog hvor og når som helst. Kurserne er suppleret med tests og quizzer. Alle kurser findes på forskellige niveauer.

Første gang tjenesten bruges skal der oprettes en brugerprofil.

Gå til Mango Languages.

Mango Languages