Digital Artikelservice

03.05.15
Artikler i din indbakke

Med kopiservice kan du nu få indscannede tidsskriftartikler leveret hurtigt på mail.

Frederikssund Bibliotekerne tilbyder dig nu en nem og hurtig vej til digitaliserede artikler fra trykte danske tidsskrifter.
 Bibliotek.dk kan du nu finde artikler fra omkring 40.000 tidsskrifttitler, både videnskabelige tidskrifter, specialudgivelser og artikler fra populære tidsskrifter som f.eks. mad- og motionsmagasiner.
Er du studerende, forsker eller menigmand vil kopiservice være en gevinst for dig.

Digital artikelservice - med hurtig digital levering
Den digitale artikelservice er et resultat af et samarbejde mellem Statsbiblioteket og Copydan. Frederikssund Bibliotekerne har købt adgang, så du kan bestille artiklerne via kopiservice på Bibliotek.dk. Du modtager en elektronisk kopi af artiklen direkte på mail, ofte indenfor et par timer.

Hvordan bruger jeg Digital artikelservice?:

• Du skal være låner hos Frederikssund Bibliotekerne
  • Artiklerne søges frem i Bibliotek.dk
  • Du skal have en profil på Bibliotek.dk og være logget ind.
  • Når du har fundet en ønsket artikel vælger du blot "Kopiservice" i bestillingsfeltet.
  • Artiklen leveres til din mail-adresse.