Lydavis

Få lokale nyheder på cd leveret direkte i postkassen hver uge.

Frederikssund Bibliotekernes lydavis redigeres og indlæses af frivillige, og lydavisen udsendes med posten hver onsdag, på nær ferieperioder omkring jul og juli måned.

Nyhedsstoffet hentes fra Frederiksborg Amts Avis og lokalaviserne i Frederikssund og Horns Herred. Lydavisen er et gratis tilbud til kommunens borgere, som er blinde, svagtseende eller har andre læsevanskeligheder.

I de næste uger kan man gratis hente et prøveeksemplar af lydavisen på sit lokale bibliotek, og på den måde prøve at lytte til lokale nyheder. Lydavisen leveres på cd’er i mp3-format, og cd’erne skal ikke returneres.

Hvis man er interesseret i at blive tilmeldt lydavisen, eller er pårørende til én, der kunne have glæde af lydavisen, kan man tilmelde sig på www.bibliotekerne.frederikssund.dk/lydavis eller kontakte biblioteket på 4731 2525, enten for tilmelding eller yderligere oplysninger.