Slægtsforskere hjælper hinanden!

17.09.16
Kultur-Arkivet har kaffe på kanden, småkager på fadet og nogle hyggelige timer med slægtsforskning som emne. Første gang er d. 28.september, og efterfølgende hver anden onsdag.

Måske er du godt i gang med din egen slægtsforskning, og vil gerne hjælpe andre og være frivillig i vores nye café? Måske søger du hjælp til at finde lige netop den ane som du har ledt efter i mange år? Eller måske er du lige begyndt på slægtsforskningens forunderlige verden?

Frederikssund Bibliotekerne og Frederikssund Lokalhistoriske Arkiver inviterer indenfor i Kultur-Arkivet til kaffe på kanden, småkager på fadet og nogle hyggelige timer med slægtsforskning som emne. Den erfarne slægtsforsker Loner Wredstrøm og arkivleder Anne-Marie Jørgensen vil være til stede de første gange.

Vi mødes hver anden onsdag og første gang er :

Onsdag d. 28. september

14:00 til 16:00

Frederikssund Bibliotek / Kultur-arkivet

Medbring gerne bærbar pc og dit slægtstræ.

Yderligere oplysninger: arkiverne@frederikssund.dk eller telefon 47 35 30 25.