155 børn hyggede sig i løbet af lørdagen i KreaKram-caféen.

Velbesøgt ORD over FJORD

Denne weekend besøgte omkring 800 litteratur- og kunstinteresserede gæster Frederikssund Bibliotekernes festival på Willumsens Museum. Her var både masser af spændende forfatterinterviews, kunst- og kulturmarked, børneteater og kreative aktiviteter.

Tak for dejlig stemning og god deltagelse til alle, der kom og var med. Det er skønt, at vi i Frederikssund kan samle så mange mennesker om kunst og litteratur.

Biblioteket har allerede fået mange tilbagemeldinger og kigger videre på dem, så vi kan gøre det endnu bedre til næste år.

Trods lidt udfordringer med lyden nogle steder, er det dejligt at få en tilbagemelding som denne: "Det var bedre end Louisiana Litterature".

Men skriv til os, hvis I har forslag til, hvordan festivalen bliver endnu bedre i 2023 - for vi holder den for jer :)

Per Hansen har fotograferet Jens Albinus (Nyhedens forsidefoto).

På ORD over FJORD fik gæsterne mulighed for at tale direkte med forfatterne. Her med forfatter Leif Davidsen og nedenfor med forfatter Rakel Haslund-Gjerrild (fotograf: Kirsten Hyldager).

På ORD over FJORD fik gæsterne mulighed for at tale direkte med forfatterne. Her med forfatter Leif Davidsen.

Kirsten Hyldager.