App'en 'Biblioteket'

Her kan du søge, reservere, låne og blive inspireret. App’en hjælper dig også med at huske, hvornår du skal aflevere dine materialer, så du kan undgå gebyrer. Hvis du endnu ikke er oprettet som bruger af biblioteket, så kan du også nemt klare det i app’en, hvor du bliver henvist til vores hjemmeside og opretter dig med NemID.
SØG PÅ TVÆRS AF ALT !
'Biblioteket' er spækket med inspiration og formidling.

Med 'Biblioteket' kan du søge på tværs af fysiske og digitale materialer. Finder du ikke bogen i fysisk form, kan det være, at du kan få den som e-bog eller lydbog. Med ét klik kan du gå over i eReolen. På eReolen finder du bibliotekernes ebøger og digitale lydbøger.

Du kan filtrere dit søgeresultat efter sprog, emne eller om det skal være børne- eller voksenmaterialer eller f.eks. tegneserier eller digte. Du kan også angive, om det skal være lix 20 eller passe til 8-11 årige.

GLEMTE DU NÆSTEN AT AFLEVERE?
No problem! 'Biblioteket' minder dig om, når dit materiale snart skal afleveres eller lånetiden er overskredet. Med beskeder fra app’en bliver du hele tiden holdt opdateret og du får også besked, når et reserveret materiale ligger klar til afhentning på biblioteket.

HENT DEN I APP STORE ELLER I PLAY BUTIK
Når du henter app’en i App Store eller Play Butik, skal du vælge din kommune og så er du igang. Login er det samme, som du bruger på vores hjemmeside og på biblioteket.

Billedet viser ikonet for  Bibliotekets App

PROBLEMER?
Hvis du støder på udfordringer eller fejl i app'en, så giv os endelig besked. Du må meget gerne tage et skærmprint og sende i en mail til bibliotekerne@frederikssund.dk, så er det nemmere for os at hjælpe :-)

Det er ikke muligt at betale gebyrer og erstatninger i app'en.