Billedbog Grand Prix

Læsning og fest. Deltag i Frederikssund Bibliotekernes Billedbog Grand Prix, hvor børnene kårer deres yndlingsbog. I låner en spændende Grand Prix Kuffert, der indeholder fem nyere billedbøger, en stemmeseddel og en tilmeldingsblanket til Grand Prix festen.

I læser bøgerne for børnene, der stemmer på den bog, de synes er den bedste.

Så inviterer biblioteket til den sjove Billedbog Grand Prix Fest, hvor vi afslører vinderbogen. Festen byder på juice, boller og en musikalsk oplevelse.

Børn i alderen 3-6 år.

Frister

• Institutioner tilknyttet Frederikssund har tilmeldingsfrist d. 1. august og får kufferten i september.
  • Institutioner tilknyttet Slangerup Bibliotek har tilmeldingsfrist d. 1. september og får kufferten i oktober.
  • Institutioner tilknyttet Jægerspris Bibliotek og Skibby Bibliotek har tilmeldingsfrist 1. december og får kufferten i februar.

Lånetid

Fire uger.

Bestil

Kufferten kan bestilles ved at skrive til boernebibliotekerne@frederikssund.dk