Bogposer til børnefamilier

Vi giver dig nu mulighed for at bestille en børnefamilie-bogpose, som du kan afhente på biblioteket. Færdigpakket og lånt ud til dig.

Trænger I til at få lidt inspiration til den næste gode læseoplevelse, så bestil en bogpose fra børnebiblioteket til hjemmets yngste medlemmer.

Poserne fyldes med bøger efter børnenes ønsker og rammer dermed de genrer og emner, som interesserer dem lige nu. Det kan være billedbøger om vilde drenge, sjove bøger med mange tegninger, fantasy eller f.eks. kærlighed. Det kan også være en stak letlæsningsbøger, som alle har lix-tallet 10.

Vi håber, at I vil benytte denne mulighed for at låne nogle gode bøger - vi står i hvert tilfælde klar til at pakke poserne.

Udfyld og indsend formularen nedenunder - og har I spørgsmål så skriv eller ring til os.

I får en mail når posen står klar til jer, og I kan hente den på det biblioteket i kommunen I ønsker.

Den person der bestiller skal være låner på biblioteket, er du ikke det, kan du melde dig ind her på hjemmesiden med NemId.
Skriv eventuelt dit mobilnummer her
VIGTIGT ! Skriv fx lix-tal, dyr, fantasy, eventyr, fodbold etc.. - så vi har noget at gå efter når vi pakker til dig. Skriv også gerne om det er til op- eller selvlæsning.
Skriv gerne hvor mange bøger til hvert barn du ønsker.
Det gør det lettere at pakke til børn hvis du skriver antal børn, alder og køn.

BEMÆRK!: Indsæt aldrig CPR-nummer eller følsomme oplysninger i formularen. Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik.