Bestil en bogpose (emnedepot)

Kontakt biblioteket, hvis jeres dagtilbud vil låne en pose bøger til temaarbejde eller frilæsning.

Udlån til dagtilbud

Skal I bruge bøger til frilæsning eller til et tema i jeres dagtilbud, så kan I bestille materialer via formularen herunder.

Kontakt os, hvis I gerne vil låne en pose bøger. Vi pakker gerne en pose om et specifikt emne, som I arbejder med. Biblioteket har bøger om det meste.
Bliv evt. inspireret til emner her: Boglister | sprogsporet.dk

Levering

I enten selv hente bogposen eller få leveret af bibliotekets betjent. Poser skal bestilles senest 14 dage før, I skal bruge dem.

Lånetiden er tre måneder, og så kommer betjenten igen og henter bøgerne hos jer.

Har I spørgsmål til bestilling af materialer/formularen, kan I kontakte Børnebiblioteket på
47 35 30 00 i hverdage fra 9.00 til 18.00. Dog ikke mellem kl. 12 og 14.

Hvis dagtilbuddet ikke har et lånerkort, kan I få lavet et ved henvendelse til biblioteket.

BEMÆRK!: Indsæt aldrig CPR-nummer eller følsomme oplysninger i formularen. Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik.