Bibliotekaren er altid glad for at hjælpe dig med at finde det, du mangler

Book en bibliotekar

Vi er her for at hjælpe dig

Skal du skrive en opgave eller et projekt, eller ønsker du litteratur til en hobby, dejlige læsestunder eller andet som interesserer dig, så tilbyder Frederikssund Bibliotekerne dig en halv time med en bibliotekar, som kan hjælpe dig i gang.

Vores tilbud er gratis og vi lover dig, at du ikke går tomhændet fra mødet. Kom fysisk ind og book en tid i skranken på biblioteket eller ring på 47 35 30 00.

Studie
Du kan også få hjælp til kildekritik, primærkilder, søgestrategi samt bestilling af materialer. Se evt. mere på vores side for Campus-studerende.

Dit digitale bibliotek
Vi viser dig altid gerne, hvordan du bruger eReolen, Filmstriben eller et af vores andre digitale tilbud.

IT-udfordringer
Bibliotekets IT-medarbejdere kan få dig igang med NemId, MitId, søgning på borger.dk eller Digital Post.

Du er velkommen til selv at medbringe din egen bærbare pc eller tablet.