Billede af personer der snakker om bøger sammen

Guidet fælleslæsning

Er du på udkig efter en spændende og engagerende måde at fordybe dig i litteraturen på? Så er guidet fælleslæsning måske noget for dig!

Guidet fælleslæsning er en innovativ og interaktiv måde at læse og diskutere bøger på sammen med andre. Ved at deltage i guidet fælleslæsning får du mulighed for at udforske dybere lag af teksten, dele dine egne refleksioner og få nye perspektiver på historierne.

På bibliotekerne tilbyder vi løbende forskellige guidede fælleslæsninger, der passer til enhver smag og interesse. Uanset om du er interesseret i grøn omstilling, klassisk litteratur, moderne fiktion eller poesi, kommer der en fælleslæsning, der passer til dig.

Vores dygtige vejledere vil lede dig og dine medlæsere gennem en række spændende diskussioner og øvelser, der vil hjælpe dig med at forstå og sætte pris på litteraturen på en helt ny måde. Du vil også have mulighed for at møde og lære af andre læseentusiaster, og sammen vil I skabe en stærk og givende fællesskabsoplevelse.

Så hvis du er klar til at udforske litteraturen på en ny måde og samtidig få nye venner og inspiration, så tøv ikke med allerede i dag at tilmelde dig en af vores guidede fælleslæsninger!

Kom f.eks. forbi Frederikssund Bibliotek, når kulturformidler Mikkel Kræmer Storm holder guidet fælleslæsning i klimalitteraturen. Tilmeld dig her: Grøn guidet fælleslæsning | Frederikssund Bibliotekerne.