Håndmalet Warhammer figur.

Warhammer blev et tilløbsstykke

Hold da op, hvor var det fedt, at 150 børn og voksne kom op på Frederikssund Bibliotek i lørdags og malede og spillede Warhammer.

Endelig var der noget krea for drengene, var der nogle der sagde. Og ja, der var virkelig meget kreativitet på færde denne lørdag. Der blev malet med små pensler på 100 forskellige måder. Ens figurer fik individuelle udtryk og der blev ikke sparet på fordybelsen.

De flottest malede figurer konkurrerede og vinderne blev hyldet med gode sponsorgaver.

Der var så meget liv i lokalet og et kæmpe engagement blandt deltagerne.

Det her gør vi helt sikkert igen - som deltagerne også siger, at vi skal.

I første omgang kommer der en turnering 25. maj. Deltag i en nostalgisk warhammerturnering, når voksne kan spille ”The Old World” i Kulturhuset Elværket. Biblioteket arrangerer dagen og serverer både sandwich og pizza. Se detaljerne via dette link: TURNERING I WARHAMMER – THE OLD WORLD | Frederikssund Bibliotekerne