Lydavisen søger frivillige

Lydavisen er en lyd-CD med lokale nyheder. Den laves af frivillige og udsendes til blinde, svagtseende og ordblinde borgere i Frederikssund Kommune. Lige nu søger Lydavisen frivillige.

Du skal kunne bruge Word på PC.

Arbejdet består i at klippe artikler og anden lokal information ud af lokalaviser og kirkeblade, samt gøre materialet klar til indlæsning torsdag.

Som frivillig bliver du en del af et makkerskab på flere frivillige, som har det hyggeligt sammen.

Oplæsere skal oplæse fra artiklerne og gudstjenestelisten ind i en mikrofon.

Redaktører skriver bl.a. indholdsfortegnelsen og gudstjenestelisten i Word.

Alle vil selvfølgelig få en grundig introduktion til arbejdet og blive del af et hyggeligt fællesskab.

Henvendelse med spørgsmål til Merry Hvass Kruse på mail: mkrus@frederikssund.dk eller tlf. 20 52 23 43.

Læs mere om lydavisen via dette link: Frederikssund Bibliotekernes Lydavis | Frederikssund Bibliotekerne

OBS! Der har været en fejl på indlæsningen af lydavisen 15. juni, og det betyder at den ikke kan udkomme i denne aktuelle uge.