Christine er vært på Læselegenderne - bibliotekets bogklub for de 10-12 årige.

Lokalitet
2.sal Biblioteket for børn og unge.
Børn
Samtale-café

Læselegenderne 10-12 år på Frederikssund Bibliotek

06.06.24
Frederikssund Bibliotekernes nye læseklub for de 10-12-årige! Vi mødes i børnebiblioteket i Frederikssund den første torsdag i hver måned kl. 15-16.30.

Er du vild med bøger, og vil du gerne dele vilde, skøre, hulkende eller latterkrampende læseoplevelser med andre - og få mulighed for at læse og låne de nyeste bøger før alle andre?

Så er LæseLegenderne lige noget for dig!

Når vi mødes den første torsdag i hver måned anbefaler vi bøger til hinanden, spiller bog-banko, quizzer om bøger, laver bogmærker, ser book-trailers og meget mere.

Vi kan også lave udstillinger i biblioteket med de bøger, som VI synes, at andre børn skal læse og vi kan anbefale bøger til andre børn på bibliotekets hjemmeside og SOME.

Det er gratis

Det er gratis at deltage, og du tilmelder dig ved at sende en SMS til børnebibliotekar Christine på tlf.: 23805838.

Tag gerne en ven eller to med - eller kom alene og mød andre børn, der også kan lide at læse :)

Vi har tre regler

1.  MASSER af fede bøger.
  2. INGEN lektier.
  3. ALTID snacks.

Vi glæder os til at se dig!