Forfatter Tine Høeg i Reliefsalen foran J.F.Willumsens store relief. Foto: Kirsten Hyldager.

Fantastisk ORD over FJORD

Tak til alle, der var med til at skabe en fantastisk stemning på årets ORD over FJORD festival, som vi igen afholdt på Willumsens Museum. Igen mødte over 1.000 mennesker de spændende forfattere og kunstnere, som vi havde inviteret til festival.

Vi håber, at alle der kom og var med nød dagen og nød, at biblioteket, museet, kunstforeningen og forfatterne havde brugt kræfter og ressourcer på, at stille med et et tætpakket program for både børn og voksne.

Næste år - 2024 - holder vi ORD over FJORD igen - og som altid er det den anden weekend i september. Så I kan allerede nu sætte kryds i kalenderen og reservere den lørdag.

Da Willumsens Museum skal ombygges finder vi i 2024 et andet sted, at holde festival. Og det skal også nok blive spændende.

Forhåbentlig ses vi inden da. Husk at bruge dit bibliotek - vi er her for dig!

Vinderne af to årskort til Willumsens Museum, som trækkes mellem deltagerne i vores "Tak for besøget"-evaluering, som stod på festivalen, får snarest besked.

Tak til Frederikssund Fotoforening/Kirsten Hyldager for stemningsbilleder til denne web-nyhed.