David Owe fotograferet af Miklos Szabo.

150 kr.
Lokalitet
Parkkteateret, Frederikssund
Lokalitet
Parkkteateret, Frederikssund
Foredrag & debat

STYRK DIN INDRE MODSTANDSKRAFT MED DAVID OWE

16.05.24
Gennem simple handlinger som iskolde bade, saunabesøg og meget mere, illustrerer Psykolog og skuespiller David Owe hvordan små doser af chok og ubehag kan styrke din modstandsdygtighed og øge hele dit velvære. Hans mission er at udruste dig med større styrke og mod i mødet med livets udfordringer.

Ønsker du at træne din indre styrke og blive mere modstandsdygtig over for hverdagens udfordringer?

Psykolog og skuespiller David Owe tager dig med på en enestående rejse gennem et bemærkelsesværdigt foredrag med udgangspunkt i bogen “Sundt Chok” (2023), der handler om at blive modstandsdygtig over for hverdagens stress.

Vi har alle vænnet os til at undgå ubehagelige situationer, fordi vi frygter stress og modstand.

Men ved at undgå ubehaget, forstørrer vi kun vores frygt.

David Owe lærer dig, hvordan du kan træne dit nervesystem til at håndtere ubehag, hvordan du ved hjælp af kropssprog kan ændre dit tankemønster, bruge åndedrætsøvelser til at tackle stress og udfordre dig selv til at løse nye opgaver.

Styrk din indre modstandskraft med David Owe

Gennem simple handlinger som iskolde bade, saunabesøg og meget mere, illustrerer han hvordan små doser af chok og ubehag kan styrke din modstandsdygtighed og øge hele dit velvære.

Men det handler ikke kun om at lytte - det skal mærkes! Derfor får du mulighed for aktivt at deltage i øvelser, så du kan mærke effekten med det samme.

Styrk dit sind og din krop i selskab med David Owe

Gør dig klar til at omfavne ubehaget, opnå større modstandskraft og finde mere glæde og handlekraft i dit liv.

Der er et begrænset antal pladser til arrangementet. Så tilmeld dig nu, hvis du vil være sikker på at få en plads.

Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kulturformidler Dennis Odgaard på tlf. 21 63 29 62.

Foregår i Parkkteateret, Frederikssund