PR-foto: PressReader

The Economist er tilbage

Vi er rigtig glade for at kunne fortælle, at The Economist er tilbage som et tilbud gennem alle landets biblioteker som digitalt magasin. Du kan få adgang igennem PressReader, som er en app eller via bibliotekets hjemmeside.

The Economist er kendt for prisvindende analyser og perspektiver indenfor politik, erhvervsliv, videnskab, finans, teknologi men også kultur, samfund, medier og kunst.

Der er som sagt adgang til PressReader via bibliotekets hjemmeside (Dit digitale bibliotek: e-materialer/pressreader). PressReader fungerer desuden godt i App’en (Android og Apple).

Og der er meget andet godt hos PressReader.

Så mens du er der; tag et kig på de andre digitale magasiner og aviser, som er tilgængelige via PressReader.

PressReader giver adgang til mindst 6000 aviser og tidsskrifter på mere end 60 sprog. Aviserne ligger ofte i PressReader, før den trykte kopi er tilgængelig i udgivelseslandet.

Foto: PressReader.