Verdensmålsuge i uge 17 med spændende program

Frederikssund Bibliotekerne deltager med projektet LÆR-FORSTÅ-GRO i Bibliotekernes Verdensmålsuge i uge 17.

Verdensmålsugen er en landsdækkende begivenhed arrangeret af tænketanken Fremtidens Biblioteker og DB2030, hvor biblioteker over hele landet sætter fokus på FN's 17 Verdensmål for bæredygtig udvikling.

I Frederikssund planlægges en række forskellige aktiviteter hvert år i uge 17 med tilmelding her på frsundbib.dk under "Det sker",

Programmet for verdensmålsugen i Frederikssund er bredt og spændende, og vi håber, at så mange som muligt vil tage del i aktiviteterne og lære mere om bæredygtig udvikling og FN's verdensmål.

Projektet LÆR - FORSTÅ - GRO er gjort muligt med puljemidler fra Slots- og Kulturstyrelsens Udviklingspulje for folkebiblioteker og pædagogiske læringscentre og Frederikssund Kommunes biodiversitetspulje.

Yderligere oplysninger: kontakt projektleder Mikkel Kræmer Storm på tlf.: 21382680.