Sådan ser Kulturkalenderen ud i foråret 2024.

Kulturkalender forår 2024

Nu er Kulturkalenderen for første halvår af 2024 landet på bibliotekerne og snart kan du også finde den alle de andre steder i byen, der arbejder med kultur.

Frederikssund Kommunes kultursamarbejde byder alle godt nytår med vores nye Kulturkalender forår 2024. I Kulturkalenderen kan du finde noget for enhver smag. Vi byder på navne som Anne Hjernøe, David Owe, Martin Bigum, Sanne Søndergaard, Eskild Ebbesen, Malene Ravn, Anja C. Andersen o.m.a.

I år er der klassikere som Vinylmessen, Comedyklubben og Musikskolens Julekoncert, men også nye tiltag som brætspilsaftener og radiobiograf - og vi kan tilmed sige velkommen til en ny partner. Færgegården deltager med fastelavn, påske og Sankt Hans på programmet.

I 2023 blev mange arrangementer hurtigt udsolgt da Kulturkalenderen udkom. Så skynd dig at købe billet til de arrangementer, som du på ingen måde vil gå glip af.

Husk også, at læse interviewet med Anne Hjernøe på side 29.

Mange friske hilsner fra os i samarbejdet Kulturfuglen: Kulturhuset Elværket, Rejsestalden, Frederikssund Musikskole, Parkteatret, Willumsens Museum, Frederikssund Museum Færgegården og Frederikssund Bibliotekerne.

Kom og snup et gratis eksemplar med hjem

Kom forbi et af vores biblioteker, Kulturhuset Elværket, Rejsestalden, Frederikssund Musikskole, Parkteatret, Færgegården Museum eller Willumsens Museum og få Kulturkalenderen med hjem.

Så kan du nemt holde øje med de kommende arrangementer i Frederikssund, Jægerspris, Skibby og Slangerup - og sikre dig en billet til de mest populære af dem!