Om dette arrangement

Kunst og kreativitet

Åbent hus med boggave til 2-årige børn

12.10.23
Hvert efterår inviterer Frederikssund Bibliotekerne alle børn, der fylder eller er fyldt to år i løbet af det forgangne år og deres familier til åbent hus.

Børnebibliotekerne i Frederikssund Kommune ønsker dig tillykke med fødselsdagen og byder dig og dine forældre velkommen på biblioteket.

Alle Kommunens to-årige og deres familier inviteres til åbent hus på Frederikssund Bibliotekerne.

Højtlæsning for børn stimulerer sproglig udvikling, og bibliotekerne har også bøger uden ord, som kan bruges som springbræt til at øve sprog og samtale.

Mød jeres lokale børnebibliotekar, få lavet lånerkort og få en flot gavebog med hjem.

Den bog I får, er en dejlig bog, som Frederikssund Bibliotekerne forærer alle børn i kommunen, når de fylder to år.

Det gør vi for at understøtte læseglæde og læselyst så tidligt som muligt.

Biblioteket byder på saftevand og chokoladekiks.

2årsbogen åbent hus finder sted på disse datoer:

Slangerup Bibliotek

Torsdag d. 14. september . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .kl. 15 -17:30.

Jægerspris Bibliotek

Torsdag d. 21. september . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .kl. 15 -17:30.

Frederikssund Bibliotek

Mandag d. 25. september . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .kl. 15 -17:30.
Torsdag d. 12. oktober . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . .kl. 15 -17:30.

Skibby Bibliotek

Torsdag d. 12. oktober . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . .kl. 15 -17:30.